Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aya's hut try to go inside if you dare

5 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Lesley zo mei 17, 2009 6:28 pm

"ik ben je broer Aya"zei Lesley. Hij keek haar aan en glimlachtte kort. Hij keek de rest daarna aan en zei "familiereünie". Hij lachtte even"ik ben ook heel blij". Hij keek naar Riddick en hij dacht even na "Riddick?"
Lesley
Lesley
Admin

Aantal berichten : 156
Join date : 09-05-09
Leeftijd : 32

Karakter
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 20 jaar
Partner: Amber

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick zo mei 17, 2009 6:29 pm

Hij sloot de deur en keek hun aan. "Oke dit is wel even raar voor me"zei hij tegen iedereen. "Dus jij bent Vitani men zusje en jij Lesley men broer"zei hij tegen hun. Hij keek even naar Aya en ging zitten. Zijn schouder deed nog wat pijn net als zijn rug. "Ja dat ben ik Lesley"zei hij tegen hem. Hij legde zijn hand even op zijn eigen schouder en zuchte toen.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Lesley zo mei 17, 2009 6:30 pm

"ok dan ben je mijn broer"zei Lesley. Hij glimlachtte breed. Zijn hele familie was hier.

(minipost sorry >.< heb geen inspiratie xD)
Lesley
Lesley
Admin

Aantal berichten : 156
Join date : 09-05-09
Leeftijd : 32

Karakter
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 20 jaar
Partner: Amber

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya zo mei 17, 2009 6:32 pm

Aya kijkt hen alledrie aan, en ze was blij om haar familie terug te zien. "Riddie kan
je mijn wonde even verzorgen?" Vroeg Aya dan aan hem, en ze kijkt Vitani aan
waarna ze haar even om de hals vliegt. "mijn lieve lieve nouja gemene zus." Zei
Aya dan lachend, en ze keek even naar het gezicht van Lesley. Ze kon haar lach
even niet inhouden, en ze kreeg daardoor even een pijnscheut. Ook vloog Aya om
Lesley zijn hals, en ze knuffelde hem even. Ze was dolgelukkig om haar broers en
zus weer te zien, maar ze waren niet compleet ze wist ergens in haar achterhoofd
dat ze nog een zus en broer had.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick zo mei 17, 2009 6:33 pm

"Is goed"zei hij tegen haar. Hij nam naald en draad vast. "Ga maar ergens zitten zusje"zei hij tegen haar. Hij keek haar even aan en glimlachte. Hij keek naar hun en grijnsde. Een groot deel van zijn familie was er ineens.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Vitani zo mei 17, 2009 6:41 pm

Vitani ging tegen een muur aan staan en ineens vloog Aya haar om de nek. Vitani keek verbaasd om maar grinnikte daarna. ''ja ik ben ook blij om jou weer terug te zien zus'' zei ze rustig met een glimlachje. Haar ogen gleden over de drie. Ze waren nu veel ouder, Vitani natuurlijk ook maar toch was nog steeds de jongste van de vier.
Vitani
Vitani

Aantal berichten : 11
Join date : 16-05-09

Karakter
Soort: Duivel
Leeftijd: 18
Partner: try it

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya zo mei 17, 2009 6:46 pm

Aya ging rustig zitten, en ze kijkt even naar Riddick. Ze wachtte rustig af totdat hij
haar wonde zou verzorgen, en ze hoorde dan plots haar gsm afgaan. Ze nam deze
uit haar zak van haar rokje dat op de grond lag, en ze nam rustig op. Dag mooi
maske, jou wil ik wel eens tegenkomen.
Zei een onbekende stem tegen haar,
en ze wist even niet wat zeggen. "Laat me met rust ja, ik ken je niet en dat wil ik
ook niet." Zei ze boos in de telefoon, en ze legde haar gsm gewoon af. Even zucht
ze diep, en ze kijkt haar broers en zus even aan.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick zo mei 17, 2009 6:52 pm

Riddick besteede er geen aandacht aan en stak de naal voorzichtig in haar vel. Hij naaide de wond tot ze dicht was. De wond was toe en Riddick legde de naald weg. Hij liep even naar de raam en zag een man staan. Hij was ongeveer zijn leeftijd maar liet zijn gezicht niet zien. Toen de man Riddick zag vuurde hij een kogel af. Het raam was dik genoeg om die te stopten maar Riddick vloog wel wat naar achter.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya zo mei 17, 2009 6:58 pm

Aya bleef rustig zitten, en ze kijkt even om naar haar broer. Rustig kijkt ze naar
de anderen, en ze merkte dan dat Riddick naar het raam ging. Ze stond op om
haar kleren aan te doen, en ze nam dan haar wapens die ze mee zou nemen.
"Ik ga even eten halen voor ons, en nee jullie hoeven niet mee. Ik red me heus
wel." Zei Aya dan waarna ze even schrok te ze een kogel tegen het raam hoorde,
maar dat deed haar geen bang om naar buiten te gaan. Even keek ze hen alledrie
aan, en ze wachtte een beetje op een antwoord van hen.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Vitani zo mei 17, 2009 7:06 pm

Vitani keek rustig naar de twee en toen weer even de kamer rond. Ze was blij dat ze weer is bij haar famillie was, het was immers nog al een lange tijd geleden geweest. Ze keek naar Riddick die naar het raam toe liep en ineens hoorde ze wat tegen het raam aan knallen en zag ze Riddick naar achteren vallen. Vitani stond snel recht en zag de man achter het raam. ''oke dat flikt die vent niet weer'' zei ze kwaad en stormde naar de deur toe. Ze wou naar buiten lopen om die gast terug te pakken.
Vitani
Vitani

Aantal berichten : 11
Join date : 16-05-09

Karakter
Soort: Duivel
Leeftijd: 18
Partner: try it

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick zo mei 17, 2009 7:08 pm

"Oke maar wees wel voorzichtig zus"zei hij tegen haar. Hij knikte naar zijn zus en de man die er stond was weg. Hij grijnsde en keek iedereen aan. Hij haalde even de messen en de pistolen uit zijn zak en legde die op tafel. "Zo die wegen wel hoor"zei hij tegen hun. "Vitani blijf hier hij is al weg"zei hij kalm tegen haar.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya zo mei 17, 2009 7:13 pm

Aya knikte even waarna ze dan naar buiten liep, ze merkte dat die man haar met
zijn ogen volgde. Ze negeerde het gewoon, en ze stapte rustig verder in een
richting om wat vlees enz. te gaan zoeken. Plots kwam ze een cafetaria tegen, en
ze gaat daar kalmpjes naar binnen voor eten te bestellen dat ze mee kan nemen.
Ze herinnerde zich weer het eten dat iedereen lekker vond, en dus was dat ook
wel gemakkelijk voor haar.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Vitani zo mei 17, 2009 7:20 pm

Vitani kalmeerde weer wat, ze werdt altijd snel kwaad wat meestal tot woede aanvallen leidde. Ze ging op een stoel zitten en keek naar Aya die de hut uit liep. Ze haalde even diep adem en keek naar Riddick en Lesley. Ze glimlachtte rustig naar hun.
Vitani
Vitani

Aantal berichten : 11
Join date : 16-05-09

Karakter
Soort: Duivel
Leeftijd: 18
Partner: try it

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick zo mei 17, 2009 7:23 pm

Riddick keek haar aan en knikte. "Je moet je kalm leren houden Vitani"zei hij tegen haar. Ze wist dat het niet kwaadbedoeld was maar om te helpen. Hij keek even naar de wapen collectie van hem en glimlachte. Hiet had hij lang voor gewerkt.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya zo mei 17, 2009 7:27 pm

Aya was weer onderweg met het eten naar huis totdat ze werd tegengehouden
door die ene man, en ze kijkt deze droogjes aan. Als hij haar aanraakt gaf ze hem
een mep, en ze rende als de bliksem weg naar haar hut. Eenmaal aangekomen bij
de voorkant van de hut is ze wat buiten adem, en ze gaat dan zo rustig mogelijk
naar binnen. Ze doet vluchtig de deur toe, en ze kijkt via het raam of ze niet
gevolgt was. "Het eten is er." Zei ze dan met eenb rede glimlach tegen hen, en ze
kijkt hen even aan.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick zo mei 17, 2009 7:30 pm

"Goed want ik kreeg honger"zei hij tegen haar. Hij keek haar even aan en zuchte. Haar haar zat woelig alsof ze gerend hard en aan haar manier van doen leek ze bang te zijn. Hij deed zijn collectie weg en legde die even op een kast.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya zo mei 17, 2009 7:36 pm

Aya lachte even ongemakkelijk, en ze merkt dat Riddick wist alsof er iets aan de
hand was. Ze zweeg even een tijdje, en ze gaf hem dan zijn lievelingseten. Ook
deed ze dat bij Vitani, en bij Lesley zijzelf had ook wat genomen. Ze kijkt hen even
kort aan, en ze grinnikt dan heel even kort. "Smakkelijk iedereen." Zei Aya dan
tegen hen, en zij wachtte heel even met eten.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Vitani zo mei 17, 2009 7:38 pm

Vitani keek weg en rolde even met haar ogen. ''je weet dat ik dan niet kan'' zei ze droogjes. Ze had ook geen medicijnen, ze had gezworen dat ze die 'troep' zoals zij het noemde, nooit zou inemen. Ze keek op toen Aya weer binnen kwam met eten. ''lekker, ik had al wat trek gekregen'' zei ze rustig.
Vitani
Vitani

Aantal berichten : 11
Join date : 16-05-09

Karakter
Soort: Duivel
Leeftijd: 18
Partner: try it

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick zo mei 17, 2009 7:42 pm

"Smakelijk"zei hij tegen haar. Hij begon te eten. Hij at snel en was al klaar. Hij keek Aya aan en zuchte. Hij moest praten met haar als ze klaar was. Hij keek naar buiten die man was verdwenen. Hij moest even iets buiten zetten. "Ik ga even wat buiten zette"zei hij. Hij nam een zak vuilniszak mee en zette die buiten. Hij ging voorbij de raam en werd vastgegrepen. 'Hou je mond of ik doe je wat"zei de stem. Hij hield zijn mond en de man liet zichzelf zien. "Wie ben je en wat moet je van mijn familie"zei Riddick tegen de man. 'Ik moest over jullie waken en dat doe ik al sinds je geboorte.'De man liet Riddick naar binnen gaan en dat deed hij. Hij deed de deur kalmpjes toe en keek iedereen aan.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Vitani zo mei 17, 2009 8:48 pm

Vitani keek naar het eten en glimlachtte. ''smakelijk eten'' zei ze rustig en nam een hap van haar eten. Ze keek naar Riddick die naar buiten ging en even later weer terug kwam. Iets zat Vitani niet helemaal lekker, alsof er iets gaande was. Ze zuchtte diep en toen ze klaar was met eten keek ze even in het rond. Ze wist niet zo goed was ze nu moest gaan doen.
Vitani
Vitani

Aantal berichten : 11
Join date : 16-05-09

Karakter
Soort: Duivel
Leeftijd: 18
Partner: try it

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya zo mei 17, 2009 8:49 pm

Aya kijkt hem rustig aan, en ze begon wat te eten. Ze had maar één hapje naar
binnen gewerkt, en ze stopte al meteen met eten. Even kijkt ze hen alledrie aan,
maar dan wend ze even haar blik af. Ze merkte dat Riddick even naar buiten ging,
en ze volgde hem met haar blik. Aya haar hoofd was wat scheef, en ze kijkt wat
naar Riddick. Dan staat ze op en ze zet haar bijna onaangeraakt eten op de tafel,
waarna ze dan even naar haar bed ging en daar wat ging zitten. Ze zuchtte heel
even want wat ze hen nu wilde vertellen kon ze niet echt, en ze zouden het dan
ook waarschijnlijk niet begrijpen.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick zo mei 17, 2009 9:21 pm

Riddick ging zitten in de zetel en wou naar zijn zus gaan. Hij deed het dan maar en deed de deur kalm open. "Hey is er wat ofzo"zei hij tegen haar. Hij keek haar vriendelijk aan en wachte af. Hij ging naast haar liggen en zuchte even. Zijn zusje was heel belangrijk voor hem al van sinds ze klein waren. Hij had haar altijd beschermd van pestkoppen en van hun eigen ouders ook.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya zo mei 17, 2009 9:23 pm

Aya merkte niet dat Riddick binnenkwam, en ze kijkt gewoon naar haar voeten.
Ze wilde het wel zeggen tegen hen, maar het was wel heel moeilijk voor haar.
Plots hoorde ze de stem van Riddick, en ze kijkt hem even aan. "Sorry ik zit met
iets dwars, maar ik kan het jullie niet goed uitleggen." Zei Aya dan zachtjes terwijl
ze hem aankijkt, en dicht tegen hem aankruipt. Haar ogen hield ze op hem gericht,
en ze wist niet waarom hij naar haar kwam. "Is er iets wat je wilt vertellen?" Vroeg
Aya dan aan hem, en ze legt haar hand tegen zijn wang.
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Riddick ma mei 18, 2009 6:28 pm

"Een man nam me daar juist beet en hij zei dat hij voor pap op ons moest letten"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en sloeg zijn arm om haar heen. "Vertel me het maar ik ben te vertrouwen"zei hij tegen zijn zus.
Riddick
Riddick

Aantal berichten : 151
Join date : 15-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: /

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Aya ma mei 18, 2009 8:18 pm

Aya kijkt hem even raar aan, maar dan keek ze gewoon weer normaal. "Wie was
die man dan dat op ons schoot, en die me steeds achtervolgde toen ik eten ging
halen voor ons?" Vroeg Aya dan aan hem, en ze kijkt hem rustig aan. Ze ging nog
wat dichter tegen hem aanliggen, want ze had het een beetje koud. "Wel één van
onze ooms had me ontvoerd, en hij en de andere ooms hadden me verkracht."
Zei Aya dan terwijl ze even moest slikken, waarna ze dan voor kort haar hoofd
afwendde. "En ze deden nog meer vreselijke dingen bij me, maar één van onze
tantes had me dan apart geroepen, en ze vroeg wat er scheelde. Omdat ik nogal
afstandelijk deed tegen iedereen, en ik vertelde dat dus wat er gebeurd was. Zij
belde dan de andere tantes, en die kwamen dan vliegensvlug af, en ze zeiden
tegen me dat ik onze ooms moest vermoorden. Wat ik dan ook deed, want het
was een opdracht en dan accepteer ik dat altijd. Ze wilde me er zelfs geld voor
geven, maar ik weigerde dat geld want ik had al genoeg op mijn rekening door
andere opdrachten. En nu weet ik niet hoe jullie dat vinden van wat ik gedaan
heb. Mam had mezelfs meegenomen naar haar werk zodat ik nog meer kon
bijleren." Zei Aya dan tegen hem, en ze draait dan haar om waardoor ze met
haar rug naar hem toe was. Ze kreeg wat tranen in de ogen, en ze rilde een
klein beetje.

OOC :: Sorry voor lange post Razz en veel lees plezier Razz
Aya
Aya

Aantal berichten : 325
Join date : 13-05-09

Karakter
Soort: Moordenaar
Leeftijd: 19
Partner: Felan my boy

Terug naar boven Ga naar beneden

Aya's hut try to go inside if you dare - Pagina 2 Empty Re: Aya's hut try to go inside if you dare

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum